משלוח חינם בהזמנה מעל 250 ש"ח

מוצרי קוסמטיקה טבעיים

landscape-4572804_640

מי מאיתנו אינו נכנס לחנויות הפארם השונות, ניגש אל מדפי הפרפומריה ומניח ללא היסוס בסל הקניות שלל מוצרי קוסמטיקה שימושיים כמו שמפו, סבון רחצה, קרם הזנה וכיוצא בזה.

מבט נוסף והסתכלות מעמיקה יותר על תוויות המוצרים, תמנע מכם לרכוש את המוצרים הללו כל כך בקלות ותפגיש אתכם עם מציאות עגומה המציעה מגוון רחב של מוצרים קוסמטיים המכילים בתוכם מרכיבים מזיקים לגוף.

ג'ונגל של כימקלים

אך, לצערנו מוצרי הקוסמטיקה התעשייתית כיום הם תערובת של כימיקלים שונים, שעשויים ליצור נזקים בלתי הפיכים לעורנו ולגופנו. הידעתם כי על לא מעט ממוצרי הקוסמטיקה המשווקים היום מתנוססות אזהרות מטרידות כמו “עשוי לגרום להפרעות הורמונאליות” או “עשוי להכיל חומרים וחומרים מלאכותיים וסינטטיים אחרים? שלא בדומה לתעשיית המזון והתרופות, הרבה מהמוצרים הקוסמטיים הנמכרים כיום אינם עוברים ביקורת של גוף בקרה כלשהו הדורש עמידה בסטנדרטים בסיסיים בטיחותיים.

כצרכנים איננו ערים לכל האזהרות הללו ואנו מעדיפים להסתפק בהרחת הקרם ומרקמו, ולא מגלים צרכנות מודעת יותר. זה הזמן ליצור את השינוי ולבחור במוצרי קוסמטיקה טבעית או במוצרי טיפוח טבעיים שמרכיביהם כוללים חומרים טבעיים בלבד ויעילותם גבוהה יותר.

ליהנות מפירות הטבע

במשך אלפי שנים אנשים צרכו, השתמשו ונמרחו במוצרי קוסמטיקה טבעיים המורכבים מחומרים שמציעה לנו אמא אדמה. השימוש בכימיקלים וכניסתן לתעשיית הקוסמטיקה הוא המצאה חדשה יחסית. למרבה המזל בשנים האחרונות חלה התעוררות בציבור ובהתאם למגמה ההולכת וגוברת לרכוש מוצרים אורגניים וטבעיים לצרכי תזונה ובריאות, אנשים רבים החלו להחליף את מוצרי הקוסמטיקה התעשייתיים שלהם במוצרי קוסמטיקה טבעית או במוצרי קוסמטיקה אורגנית.

מוצרי קוסמטיקה טבעיים מכילים בתוכם חומרים טבעיים ובריאותיים לעור ובהם ויטמינים, מינרלים, צמחי מרפא ושמנים שונים כמו שמן זית, שמן אובליפיחה, חוחובה ועוד. תהליך הנטישה של מוצרי קוסמטיקה קונבנציונאליים, לטובת מוצרים טבעיים ואורגניים, הוא ודאי אינו פשוט ומצריך שינוי בהרגלים הבסיסיים ביותר שלנו, אך אם הוא נעשה בהדרגה ובאופן מושכל, הוא ישתלם לבסוף.

פחות תחזוקה יותר רעננות

לחומרים הטבעיים והאורגניים סגולות טבעיות רבות לטיפוח העור, ועל כן מספיק טיפול נכון פעם לשבוע ושילוב מאוזן של מוצרי קוסמטיקה טבעית ומוצרי קוסמטיקה אורגנית, כדי להבטיח בריאות טובה ומראה רענן וצעיר.

לאור המודעות הגוברת בציבור לתחום הקוסמטיקה הטבעית, אנשים רבים כבר בוחרים למשוח את גופם בקרמים העשויים מחומרים טבעיים בלבד ואף לחפוף את שערם בעזרת אחד ממוצרי השמפו הטבעיים. ומה לגבי טיפולי פנים אתם שואלים? אז אכן הבשורה הגיעה גם לתחום זה.

מי לא רוצה לשמור על מראה נעוריו, למנוע את הזדקנות עור הפנים ולעכב התפתחות של קמטים וכתמים? רבים מוכנים להוציא מכיסם מאות ואלפי שקלים בחודש למען מטרה זו, אם ברכישה של מוצרים קוסמטיים שונים, ואם בביצוע של ניתוחים קוסמטיים והזרקות. ולכן, לא בכדי אחד מהמוצרים הטבעיים היותר מבוקשים כיום הוא קרם הפנים הטבעי. קרם זה הוא לרוב קרם עשיר בוויטמינים ובמינרלים והוא כולל בתוכו מגוון רחב של שמנים שונים המסייעים למניעת קמטים, לשיקום ולטיפוח העור. לקוחות שרכשו קרם פנים טבעי מדווחים על שיפור ניכר במראה עור הפנים ועל העלמות או הפחתה של תופעות של יובש ואדמומיות. עוד הם מדווחים על יעילות וספיגה גבוהה יותר בעור וזאת משום שהמוצר הטבעי מכיל בתוכו שלל מרכיבים מסיסים ונספגים שמסייעים להחדרתו לעור.

בניגוד לאמור לעיל, קרם פנים או בכלל מוצרי טיפוח המיוצרים בתעשיית הקוסמטיקה הקונבנציונלית כוללים מגוון רחב של מרכיבים מלאכותיים. גם חומרים המופקים מחיות, כמו למשל, שומן חזיר, מהווים לא פעם מרכיבים מרכזיים במוצרי הקוסמטיקה התעשייתית. מוצרים אלה כוללים גם כמות בלתי מבוטלת של מים המחייבת את הלקוח במריחת כמות בלתי מבוטלת בכדי להשיג את התוצאה הרצויה. לא כך הדבר כשמדובר במוצרי קוסמטיקה טבעית. מקור המרכיבים במוצרים אלו לעולם אינו מן החי. לכן, בפעם הבאה שאתם מעוניינים לרכוש קרם פנים, מסכה או משחה זכרו לפנות לחנויות הקוסמטיקה הטבעית ולרכוש מוצרי קוסמטיקה טבעיים ואיכותיים.

מוצרי קוסמטיקה טבעיים מכילים בתוכם חומרים טבעיים ובריאותיים לעור ובהם ויטמינים, מינרלים, צמחי מרפא ושמנים שונים כמו שמן זית, שמן אובליפיחה, חוחובה ועוד. תהליך הנטישה של מוצרי קוסמטיקה קונבנציונאליים, לטובת מוצרים טבעיים ואורגניים, הוא ודאי אינו פשוט ומצריך שינוי בהרגלים הבסיסיים ביותר שלנו, אך אם הוא נעשה בהדרגה ובאופן מושכל, הוא ישתלם לבסוף.

Share on facebook
Facebook
Share on email
Email
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Shopping Cart