משלוח חינם בהזמנה מעל 250 ש"ח

מבצע!

קרם ידיים אובליפיחה היפואלרגני - סנסיטבע

29.90

קרם ידיים בריכוז גבוה-לעור יבש, סדוק ומגורה
ללא פארפנים ווזלין.
פורמולה ייחודית העשירה בשמן האובליפיחה וכן בתמציות צמחים ושמנים טבעיים לטיפול בעור כפות הידיים.
מתאים לכל סוגי כפות הידיים ובמיוחד לכפות ידיים יבשות וסדוקות וכן להרגעת עור כפות הידיים.
מכיל שמנים טבעיים כגון שמן האובליפיחה, שמן לבנדר לחיטוי ולהרגעה, שמן מנטה אשר ממריץ ומשפר את מחזור הדם ואת התחדשות התאים, מטפל ביעילות בעור יבש וסדוק, מתאים ומומלץ לסוכרתיים.

שמן האובליפיחה ידוע מזה שנים רבות הודות לסגולותיו הרפואיות והייחודיות בשימוש חיצוני. השימוש בשמן מתאים לכל בני המשפחה היות והוא נטול תופעות לוואי. שמן האובליפיחה מכיל ריכוזים גבוהים של חומרים אנטי אוקסידנטים אנטי דלקתיים, ויטמינים, מינרליים, חומצות שומן חיוניות וחומצות אמינו. שמן האובליפיחה יעיל מאוד בשיקום תהליכי הזדקנות של העור, בשיקום ואיחוי העור.

הוראות שימוש: יש למרוח על האזורים הנדרשים לפי הצורך.

 ברישיון משרד הבריאות  – היפואלרגני 

אזהרה: יש להשתמש בתמרוק רק למטרה שלשמה הוא נועד ובהתאם להוראות השימוש. יש להימנע ממגע בעיניים. במקרה של מגע בעיניים יש לשטוף היטב במים. אין לבלוע. אין להשתמש במוצר אם ידוע על רגישות לאחד מהמרכיבים. אין להשתמש על עור מגורה או פגום. יש להפסיק את השימוש עם הופעת סימני גירוי. לשימוש חיצוני בלבד. לא לשימוש אצל ילדים מתחת לגיל 3. אין לשאוף את אדי החומר. השימוש לילדים בהשגחת מבוגר. חומר דליק, הרחק ממקור חום ואש, לא מיועד לחיטוי, אין לבלוע. במקרה של בליעה יש לפנות לרופא באופן מידי. 

תכולה: 100 מ”ל

מוצריה של סנסיטבע הם אינם תרופה ואינם מיועדים לרפא מחלה כלשהי. ההסתמכות על המידע המפורט להלן היא על אחריות הקורא בלבד .
הנתונים המדויקים מופיעים על גבי המוצר, אין להסתמך על הפירוט המופיע באתר, יתכנו טעויות או אי התאמות,  יש לקרוא את המופיע על גבי אריזת המוצר לפני השימוש.
התמונות והתאריכים המופיעים הינם להמחשה בלבד ואין להסתמך עליהם.

 

Shopping Cart