משלוח חינם בהזמנה מעל 250 ש"ח

קרם פנים טבעי

cream-4418928_640

החזרה לטבע והחיפוש אחר מוצרים שמיוצרים מחומרים טבעיים, חדרה גם לתחום הטיפוח. תעשיית הקוסמטיקה והטיפוח היא תעשייה מפותחת ומתקדמת המאגדת בתוכה מאות מוצרים המבטיחים להשוות לעורנו ולגופנו מראה צעיר, רענן ומתוח. הכמיהה ליופי והמרדף אחרי מוצרים שיסייעו לנו לשמר ולשפר את מראנו הביאה לפתיחתן של חברות קוסמטיקה רבות ברחבי הארץ והעולם כולו, חברות המבטיחות להגשים לנו את החלום ולספק לנו מוצרים “מופלאים” שימנעו את הזדקנות עור הפנים והגוף.

למרבה הצער, הרבה ממוצרי הקוסמטיקה התעשייתית אינם מגשימים את ההבטחה, ואף גרוע מכך- מסבים נזקים בלתי הפיכים לעור. רבים מהמוצרים התעשייתיים הנמצאים על המדף מכילים חומרים מלאכותיים, חומרים סינטטיים ותוצרי לוואי מתעשיית הנפט, ולרוע המזל, צרכנים רבים המשתמשים בהם מדווחים על בעיות בעור כמו יובש, צריבות, אדמומיות, פריחות ואלרגיות שונות. האם שמעתם על מוצרי קוסמטיקה טבעית? המשיכו לקרוא את המאמר שלפניכם.

לאור המודעות הגוברת בציבור לתחום הקוסמטיקה הטבעית, אנשים רבים כבר בוחרים למשוח את גופם בקרמים העשויים מחומרים טבעיים בלבד ואף לחפוף את שערם בעזרת אחד ממוצרי השמפו הטבעיים. ומה לגבי טיפולי פנים אתם שואלים? אז אכן הבשורה הגיעה גם לתחום זה.
טיפולי פנים טבעיים הם למעשה טיפולים שמשלבים חומרים ומרכיבים טבעיים לקוסמטיקה והם כוללים טיפול הזנה במסכות חמר, משיחת עור הפנים במסכות צמחים והזנת העור בחומרי לחות והזנה. טיפולי פנים טבעיים מנקים ומזינים את העור ומגבירים את זרימת הדם לאזור ובתוך כך הם הוכחו כיעילים במיוחד בעיכוב תהליך ההזדקנות של עור הפנים.

מוצרי קוסמטיקה טבעיים מכילים בתוכם חומרים טבעיים ובריאותיים לעור ובהם ויטמינים, מינרלים, צמחי מרפא ושמנים שונים כמו שמן זית, שמן אובליפיחה, חוחובה ועוד. תהליך הנטישה של מוצרי קוסמטיקה קונבנציונאליים, לטובת מוצרים טבעיים ואורגניים, הוא ודאי אינו פשוט ומצריך שינוי בהרגלים הבסיסיים ביותר שלנו, אך אם הוא נעשה בהדרגה ובאופן מושכל, הוא ישתלם לבסוף.

החזרה לטבע

עובדה זו והגברת המודעות בציבור לגבי מוצרי קוסמטיקה טבעיים, הביאה להתעוררותה ולהתפתחותה של תעשייה מתקדמת ומשוכללת לא פחות המכונה קוסמטיקה טבעית. כיום ניתן למצוא מוצרי קוסמטיקה טבעיים, על כל צורותיהם, בחנויות מובחרות ברחבי הארץ. מוצרי קוסמטיקה טבעית מיוצרים מחומרים טבעיים בלבד, הכוללים שמנים אתריים ושמנים צמחיים כמו: שמן אובליפיחה, שמן חוחובה ועוד.

להיות צעיר לנצח

מי לא רוצה לשמור על מראה נעוריו, למנוע את הזדקנות עור הפנים ולעכב התפתחות של קמטים וכתמים? רבים מוכנים להוציא מכיסם מאות ואלפי שקלים בחודש למען מטרה זו, אם ברכישה של מוצרים קוסמטיים שונים, ואם בביצוע של ניתוחים קוסמטיים והזרקות. ולכן, לא בכדי אחד מהמוצרים הטבעיים היותר מבוקשים כיום הוא קרם הפנים הטבעי. קרם זה הוא לרוב קרם עשיר בוויטמינים ובמינרלים והוא כולל בתוכו מגוון רחב של שמנים שונים המסייעים למניעת קמטים, לשיקום ולטיפוח העור. לקוחות שרכשו קרם פנים טבעי מדווחים על שיפור ניכר במראה עור הפנים ועל העלמות או הפחתה של תופעות של יובש ואדמומיות. עוד הם מדווחים על יעילות וספיגה גבוהה יותר בעור וזאת משום שהמוצר הטבעי מכיל בתוכו שלל מרכיבים מסיסים ונספגים שמסייעים להחדרתו לעור.

בניגוד לאמור לעיל, קרם פנים או בכלל מוצרי טיפוח המיוצרים בתעשיית הקוסמטיקה הקונבנציונלית כוללים מגוון רחב של מרכיבים מלאכותיים. גם חומרים המופקים מחיות, כמו למשל, שומן חזיר, מהווים לא פעם מרכיבים מרכזיים במוצרי הקוסמטיקה התעשייתית. מוצרים אלה כוללים גם כמות בלתי מבוטלת של מים המחייבת את הלקוח במריחת כמות בלתי מבוטלת בכדי להשיג את התוצאה הרצויה. לא כך הדבר כשמדובר במוצרי קוסמטיקה טבעית. מקור המרכיבים במוצרים אלו לעולם אינו מן החי. לכן, בפעם הבאה שאתם מעוניינים לרכוש קרם פנים, מסכה או משחה זכרו לפנות לחנויות הקוסמטיקה הטבעית ולרכוש מוצרי קוסמטיקה טבעיים ואיכותיים.

Share on facebook
Facebook
Share on email
Email
Share on linkedin
LinkedIn
Share on whatsapp
WhatsApp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Shopping Cart